الاثنين، 24 يونيو 2013

رسائل حب 2013 جديدة وحديثة

رسائل حب

تحديثات مجموعة رسائل جديدة

جديد رسائل حب

القمر بيحرس الليل
وانا قلبى يحرسك
والشمس تضوى للعين
وانا عينى تفقدك
♥♥♥♥♥
كل شئ اقدر عليه
الابعدك عن حياتى
هو عمرى يسوى ايه
بعدك يا حياتى
♥♥♥♥♥
مريض ورحت للطبيب
وصف لى علاج غريب
بوسة من اغلى حبيب
كل ساعة حتى اطيب
♥♥♥♥♥
م. مقدرش على بعدك
ح. حفضل أحبك
م. مكانك جوه قلبى
د.دايما فى بالى
♥♥♥♥♥
ماأحبك مليت منك ما أبغاك..
والي مضى بيني وبينك نسيته..
هذا الكلام الي لو اموت ما جاك..
مني ولو ماتوا قهر ما حكيته..
♥♥♥♥♥
انا السكر وانت الشاي

صحيح انا الي محليه


طلعت فوق السطوح هز الهوا كمى كل العيال اتجوزوا وانا لسة جنب امى
انا احبك dear لو كنت بعيد او near ولو شفتك here قلبى من مكانه yteeeer
بيقولوا دمك “عسل”وكلامك”سكر”وقلبك”قشطه”اجيب رغيفين ونفطر مع بعض
خليك جاهز يمكن تنقص الكمية ونحتاجك المرسل مصنع العسل والحلاوة
يا واشنى ادينى رنه هتخلى الدنيا جنه هتلاقى الاعمى فتح والاخرص قام وغنى.
يا مشمت دول ودول يا مفرح فينا العزول اديتك الف رنه ادينى مسد كول.
إلى أغلى أعز أحلى أحب الناس عيدك سعيد يا تاج الراس
عمرى معاك والظاهر نسيت كلبي معاكز
حبيبى يامدلع حبك فى قلبى مولع ياما نفسى اخدك ونخلع ونسيب المذاكره تولع
يا وحشنى اديلى رنة هاتخلى الدنيا جنة هتلاقى الاعمى فتح والاخرس قام وغن
حببيبى طالع فيها فاكرنى حدلعة ياما نفسى يدينى قفاة وبالشبشب حلسعة
بمسى بوردة معطرة و ضحكة منورة و بسكوتة مدورة و فنجان شاى انت فيه حتة سكرة
فى ناس ممكن نعزهم وناس ممكن نحبهم لكن انت من الناس اللى مقدرش استغنى عنهم
فى طيفك اسرح وبرنتك افرح واما تغيب عنى اقول ياورد مين غير علمك تجرح
كتشفت مؤخرا أنه خساره فيك اي رساله مفهاش كلمة احبك
أحبك حب فلا تسألني ما الدليل: فهل سمعت رصاصة تسأل القتي
أنت الجمال وتاجه .. وأنت القمر وسراجه .. وأنت اللى محتاجه
عارف اية الفرق بين السكر وشوفتك السكر يلم النمل شوفتك تلم الشمل
ياريت الدنيا ساعه احنا فيها عقربين كل ما تمر ساعه نتلاقى احنا الاتنين
أذوب فيك وأنت مهملني واضحك على نفسي و أقول …! دلوقتى يكلمني
أنا رسالة جايه من إنسان قاعد وحدانى يفكر فيك كثير ويسلم عليك قوى
خليك جاهز يمكن تنقص الكمية و نحتاج لك المرسل:مصنع العسل و الشوكولاته
اذا وعدت وعدا صادقا فاوفي به واذا وجدت رفيقا صادقا فتمسك به
الحبيب انت والهوى انت ولوتغيب عن عيونى قلبى ليك انت بحب
لوحتسهركل ليلةزى ماانت وعدتنى مستحيل حتحب قدى مهماقلبك حبنى لووحشتك مرةواحدةالف مرة وحشتنى بحبك
أروع القلوب قلبك ..وأجمل الكلام همسك ..وأحلى ما في حياتي حبك

تحديث 2 بإضافه بعض الرسائل المصرية بالأسفل
تم إضافه بعض الرسائل مصرية في أسفل الصفحه
تحديث 3 بإضافه رسائل من تعليق أحد المستخدمين بالأسفل
تم تحديث الرسائل مــره أخرى 

-->
حلمت بحب حقيقي
لقيت الحب أوهام
قلت أعيش دنيتي
من غير حب وأحلام
لقيت بغيابهم عني
العذاب أشكال وألوان

حبي لك غير عن جميع الناس
إحساس ولهفة وشوق وغرام
أبيك تفهم يا إبن الناس
وتختصر على الحاكي كثر الكلام


كيف أتوب عنك
وتوبتي عنك زلة
وأنا أموت بحبك
ولو حبك لي بغير محله


أحس إن العذاب كبير
لكن حبي لك أكبر
وحزني في غيابك كثير
لكن لهفتي لشوفتك أكثر


كلمات العشق
أخطها لك بحبر دمي
كلمة
كلمة
أنقشها على جسدي
توصف لك مدى حبي
وجنوني بيك أنا أبدي


حبيتك وحسبتك غير
لكن والله ندمت
وهبتلك العمر والعين
لقيت كلام زايف وصبرت
روح الله معك
وأنا عن الإساءة عفيت


يا أجمل ما خلق ربي
ترى حبك وسط قلبي
وهبت لك قلبي وحبي
وبعدك عني يعني موتي


جيت بحنين وشوق
تسبق خطاي الدرب
ونشف الدم بالعروق
وأنا أسمع كلام القلب


تعال أرجوك وشوف
ما أظن حالي يرضيك
تعال ولو دربي شوك
أنا بكل العمر أفديك


قلبك مع غيري
وقلبي أنا لمين ؟
يرضيك حزني
وأهاتي
ولوعتي
إنطفت شمعتي وذبل الياسمين
لو نسيت بصحيح أيامي
لأنساك والله العظيم

:::::.....

حبيبي هذا مو لونك
ولا هو طباعك
ما أدري
صحيح مليتني
ولا ابلشوك العواذل
بحس بفرقة و غربة
في غيابي عنكم يا الشلة
أيام تمر و انا بعيدة
و شوقي يزف التنهيدة






يوم يمر وراه يوم
و الشوق يزيد لك دوم
أبي الرجعة أبيك جنبي
البعد يمزق حدود قلبي






أنا يوم ابعد احس أني وحيدة
و أحس اليوم سرعته بطيئة
نفسي ارجع و أكون معكم
ولايجي يوم يفرقني عنكم



لوخيروني بين حبك ومال قارون !

اختار مال قارون وأقدمه لك هديه




تغيب الشمس ...والناس تنام
و يغيب القمر ويزيد الظلام
لكن تغيب إنت هذا حرام ...







احبك يانظر عيني
و أرسلك أحلى صباح
ياكل العمر وسنيني
يا عمري يا مسهرني



عاوز ابعتلك رساله
فيها كلام عسل
بس خايف تدوب فى العسل
وتنسى إللي رسل !




أنا رسالة جايه من انسان ..
قاعد بروحه يفكر فيك كثير ويسلم عليك,
و يقولك أحبك و بموت عليك

فاهم ومجنني
حلو ومعذبني
ذوق ومتعبني
عسل ومذوبني
أمير ومالكني... أه منك



قائمه رسائل مصرية بقى للحب


حبيت اعلمك انك:اجمل حلم لقيتة واحلي صدر ضميتة و اغلي حب في قلبي حطيتة

شفت المطر كيف لة الارض تشتاق,هذا انا ارضك و كلك امطاري

لحبك في قلبي ثلاث جبال ,جبل لهفة, جبل شوق ,وجبل ارميك منة لو تنساني

الو ام بي سي ممكن اهدي .اتفضل اهدي عمري للي يقرا رسالتي دلوقتي

تبقى وحدك رمز الحنان وتبقى عيونك احلى مكان وتبقى انت اغلى انسان

اقطفلك احلى الزهور واسابق كل الطيور واعديلك جبال وبحور واقلك مسائك نور

اهديك 3 وردات * من رب يرعاك * من قلب يهواك * من عين تتمنى رؤياك

لو تاه الحب انت الدليل لو مات القلب انت البديل وكلمة حب فى حبك قليل

سهل اموت عشانك لكن الصعب اعيش بدونك سهل احبك لكن صعب انساك

نفسى احدد موقفي إذا كان حبك هو غلطتي فأنا اسف بكرر غلطتى

أمسى عليك بوردتين ورده تقلك يسعد مساك وورده تقولك مستحيل أنساك

اتمنى ان اكون دمعه تولد بعينيك واعيش على خديك واموت عند شفتيك

احياناارى الحياه لاتساوى ابتسامه لكن دائما ابتسامتك هى كيانى

إذا دم البشر أحمر فدمك عود من عنبر وكل من قرب منك يشم الطيب ويتعطر

وايه حيلة العطشان والكاس مكسور وايه يملك المشتاق غير بعت الرسايل

أهنئ قلبي بحبك وصبر عيني في بعدك وأقول انك نورعيني يجعل روحي فدى قلبك

غلاك لا صوره ولا حرف مكتوب غلاك عسل بوسط القلب مصبوب

رسائل حب مصرية x رسائل حب مصرية

*****************************
لو كانت عيونك بس تساوى الدنيا وما فيها
شوف كلك على بعضك تساوى كام دنيا

*****************************
نفسى ابوسك 99 بوسه
وكل شويه اغلط فى العدد
واعيد من الاول تانى

********************************
ارجوكى اوعى تخرجى بليل
لان القمر حالف يخطف اى شخص احلى منه

********************************



انتقل الهرم من مصر للصين وقلبى من اليسار لليمين ما انسك مهما تغيب سنين*

احبك واحب اللى يحبك واحب الحب ان حبك ولو الحب ما احبك يلعن ابو الحب واحبك*


كل شجرة وله مطر يرويه وكل فقير وله رب يغنيه وكل حلو مثلك له واحد يموت فيه *


حبك ساكن جوة قلبى وصورتك جوه عيونى وبقولك من قلبى بحبك يا ضى عيونى *


بعدد الورد اللى فى الكون والعصافير اللى بكل لون ارسل سلامى لاغلى عيون *


إفتح قناة قلبى شوف برنامج بحبك إوعى تغير المحطة هتسمع خبر عاجل وحشتنى *


يا ارض احفظيه ويا نجوم احصريه ويا دقات اسعديه وبعيد الميلاد هنيه *


لو الرساله تشبك الكف بالكف لا اعت طول العمر ابعت رسايل *


مش مهم انك حلو مش مهم انك شيك المهم انك فكرنى ودة اللى عجبنى فيك *


ليه المحبه عذاب ! ليه قلبى من الحب ما تاب ! قلوب حبت قست وقلوب فى لحظه اتنسيت *


تحيه من قلب مات ما حى الا منك وفيك لا تحسب غلاك شويه يكفى انى مشتاق اليكى *


يا صاحب القلب الحنون يا ساكن وسط الجفون يا مالك نور العيون وحشتنى بجنون *


القمر حلو لكنه عالى والذهب حلو لكنه غالى وانت احلى منهم لانك على بالى *
سألونى عن القمر قولت عالى سألونى عن الذهب قولت غالى سألونى عنك قولت طول عمرك على بالى


عارفة الدنيا ما فيها امان بس وانا وياكى نتحدى الزمان ومهما طال العمر ما نسيتك ولو تبيعى كل ايامى ياغالى اشترتك ولو تزيدى احزانى من الفرح اعطيتك


شوفت الدنيااااا بعنيا وانت بين ايديا لم بعدت عنى قولت حبيبى قرب عليا


اخاف اسامح ونصدم فيه بعدين يرد احزانى ولوعة زمانى وانا مش هقدر ارجعلى تانى


تبقى وحدك فوق الزمان .. وتبقى عيونك احلى مكان .. وتبقى انت اغلى انسان



احبك يانظر عيني
و أرسلك أحلى صباح
ياكل العمر وسنيني
يا عمري يا مسهرني
ىا حبىبى وحشنى على طول وبىك بالى مشغول وعشانك قلبى عاشق بجنون

سابقى احبك حتى
حتى ينتهي
الحب من الوجود
او انتهي اناويبقى
حبك على قبري
...ورود...

= = = = = = = = = = = = = =

طلبت من القلم يرسمك
رد بكل خجل اسف ماقدر اخدمك!!
سالته ايه السبب؟؟
قال اناا اعرف ارسم قمر وزهر
وارسم غيمه مطر
لكن مااعرف ارسم ملاك على هيئه بشر
= = = = = = = = = = = = = =
احبـــك
أغليـــك
أمــوٍت فيــك
هــذا شعوٍرٍ القلب وياليته يرضي
= = = = = = = = = = = = = =

اتمنى روحى اتطير غيمه وتجيكم وانزل
مطر على بيتكم من كتر شوقى ليكم

= = = = = = = = = = = = = =

من غلاتك صدقني تحيرت فيك
ماأدري احطك مكان القلب او دقاته
اخليك!!!!!

= = = = = = = = = = = = = =

هالدنيا ما منها امان
بس انا وياك بنتحدى الزمان
ولو تدور اقداري عمري مانسيتك
ولو تبيع ايامي يا الغالي شريتك
لو تزيد احزاني من فرحي عطيتك
حتى لوتظلمني عمري ما شكيتك


هناك 18 تعليقًا:

  1. احبك يانظر عيني
    و أرسلك أحلى صباح
    ياكل العمر وسنيني
    يا عمري يا مسهرني

    ردحذف
  2. ىا حبىبى وحشنى على طول وبىك بالى مشغول وعشانك قلبى عاشق بجنون

    ردحذف
  3. رسائل حب حلوه جداا شكرا لكم

    ردحذف
  4. فعلا رسائل حلوة جدا

    ردحذف
  5. تــمم إضافه عدد من الرسائل


    ~ إنت عمري ~
    لو فقدتك
    ما بقى لعمري وجود!
    وين أروح بكل حبي
    وأنت لأوطانه أمان
    مال حبك يا عيوني
    في طرف عيني جحود
    لو نسيتك ما بقى لي
    وسط هالعالم مكان
    لو برق
    ~ شوقك ~
    ينادي جاوبه
    ~ شوقي ~
    رعود
    أنت كل الناس عندي
    يا بعد كل الزمااااان
    ________________________
    ((أنــــــــــا))
    المجنون في حبك
    وعلى حبك أنا مفطور
    ولقيت الصمت يحكمني
    إذا جاء للهوى طاري
    يبان العشق في عيني
    واحسبه داخلي مغمور
    ويفضحني مع العالم
    ولاينفع به إنكاري

    ردحذف
  6. ايه الفرق بين حب بجد و حب استعباط!!..

    الحب مش بيجى بس بالارتباط ..

    لازم افرق بين حب غلط وحب صح ..

    و مش عشان عايشه سينجل يبقى الحب بح..

    ايه يجبرنى من ورا اهلى اكلمه بالساعات ..

    ووشى يحمر لو حد شاف اللى بينى و بينه فـ شات ..

    انا بصراحه عايزه لما احب ..احب فى النور و بصوت عالى ..

    انا مش هحب غيـــــــــــــــــــــــر اللى هيكون حلالى ..

    ردحذف
  7. الحب حب الحبيب الحب شعور و احساس الحب هو ان تحب من النضرة الاولى

    ردحذف
  8. ~ إنت عمري ~
    لو فقدتك
    ما بقى لعمري وجود!
    وين أروح بكل حبي
    وأنت لأوطانه أمان
    مال حبك يا عيوني
    في طرف عيني جحود
    لو نسيتك ما بقى لي
    وسط هالعالم مكان
    لو برق
    ~ شوقك ~
    ينادي جاوبه
    ~ شوقي ~
    رعود
    أنت كل الناس عندي
    يا بعد كل الزمااااان
    ________________________
    ((أنــــــــــا))
    المجنون في حبك
    وعلى حبك أنا مفطور
    ولقيت الصمت يحكمني
    إذا جاء للهوى طاري
    يبان العشق في عيني
    واحسبه داخلي مغمور
    ويفضحني مع العالم
    ولاينفع به إنكاري

    ردحذف
  9. أول شي شكرا الك كتيييييير كتيييييييييير على الرسائل الحلوة متلكم اخواني
    وتاني شي يا بنات يا شباب هاي نصيحة لوجه الله الي بتحب وهي مراهقة مستحيييييييييييل تاخدو لما تكبر , والله يعطي لكل بنت وشب نصيبهم للبحبوه يااااااااارب ..

    ردحذف
  10. حلواااااات الرسائل كتييييييييير كتييييييييييير
    أنا كتبت بس خايفة تبئى ما وصلت , يا بنات يا شباب يا أخواني الشخص الي بحب وهو في سن المراهقة مستحيييييييييل ياخدو لما يكبر , والدنيا قضاء وقدر ويارب يعطي كل واحد الي في بالو ..
    الحب كتييييير حلو

    ردحذف
  11. الحب وفاء وصدق
    الحب شئ يتحس ويتعش

    ردحذف
  12. المصرى الحب انتحار14 مايو 2013 في 2:56 م

    رسايل حلوه المهم انها تكوت بتتقال وانا حاسس بيها

    ردحذف
  13. انتى كلمك غيرمعقول بس انا بحب وهفضل احبه حتى لو مكنش نصيبى هيفضل حبيبى

    ردحذف
  14. الحب ده اعظم حاجه فى الدنيا وعلى فكره ان حب المرهقه اصدق حب انا بحب واحد وانا عندى 12 سنه وفتارقنا7 سنين ورجعنا لبعض تانى وليقتوا لس بيحبنى بنفس الدرجه ومحبش بعدى ولا فكر يكلم غيري

    ردحذف
  15. كليمات من برد لاتطفئ النار التي بالداخلي

    ردحذف
    الردود
    1. انا بحب واحد موووت مع انه اكتر واحد جرحنى وغزبنى وقسى عليا قوى امانه انا مخنوقه قوى ومش عارفه اعمل ايه حد يوقولى

      حذف
  16. إنه الشوق .. انه الحب ..
    جئتك وقد هزني شوقي ، وأغرقني الوله بين نيران الشجون
    جئتك و جاء معــي حبي ، وحرارة لهفتي التي تسابق النجوم
    جئتك وكــلـي لـك وكـلـك لـي أنـــا ...
    جئتك أنــا والرياح ونــســـيت من أنـــا ...
    جئتك أسابق الخطا يا أميرةَ عمري أنـــا ...

    ردحذف
  17. أضحك وكني
    رايق البال خالي
    والناس تحسدني وانا أموت بسكات
    أقضي نهاري بالمزح والتسالي
    واسهر بليلي في هموم معانات
    غريبه هالدنيا
    على كل حالي
    الحزن دايم ! والفرح بس لحظات
    **********
    أبعرف يا بحر وش اللي بس سويته !

    أنا لا عمري جرحت أنسان ولا عمري بكيته !
    أبسكت يا بحر وأمشي وأخلي ضيقتي فيني
    أبسكت وأبتعد عنك وأدور من يواسيني
    تصدق يا بحر إني توقعتك تشيل الهم
    ولكني انصدمت أنك غرقت بدمعه من عيني
    ************
    لحياة دمعتان..دمعة لقاء و دمعة فراق

    ردحذف